Halaman

Isnin, 18 Oktober 2010

The Cave Of The Golden Rose (Fantaghirò)

Ingat tak dengan cerita ni?? Tak ingat..? apa.. tak patut tak patut..

Okey.. The Cave Of The Golden Rose ni merupakan sebuah filem bersiri bercorak fantasi. Ia terdiri daripada 5 buah siri filem televisyen yang di keluarkan antara tahun 1991 dan 1996..

alahh.. lebih kurang 10 tahun lepas la.. Iyerr.. memang dah lama.. tapi filem ini cukup istimewa bagi saya. Tak percaya? tengoklah sendiri. :)

Filem bersiri The Cave Of The Golden Rose ni memaparkan mengenai kisah dongeng dan fantasi di mana memaparkan watak seperti puteri, ahli sihir dan binatang yang boleh bercakap.

sila lah tengok ye.. enj0y~~


5 ulasan:

  1. wah..saya suka cite ni..best sangat..
    dialog pali saya suka bila fantaghiro cakap "comeback again stone?"
    suka222

    BalasPadam
  2. sama lah.. lama dah cite ni kan..
    ingat gak awak dialog tu yer.. saya tak ingat dah.. :D :D

    BalasPadam
  3. i loikee tarabas even dia jahat sebenar nyer..hihi

    BalasPadam
  4. saya pon like...:)
    nak carik dvd lah cite ni.. tapi tak penah jumpa sampai sekarang.. :(

    BalasPadam